09 de juny 2023

Patu x Patu, la canço del Casal Nou Patufet 2023

Patu x Patu, és la cançó del Casal d'estiu 2023 a Nou Patufet amb la Fundació del Bàsquet Català.

L'Anna, el David, l''Ari, l'Edgar, la Blanca i la Mireia, presenten el Casal 2023 a Nou Patufet. 
Viu l'estiu de la Fundació a Nou Patufet. 

 Lletra: 

 Us volem convidar, aquest any al Casal 
Ho portes esperant, des de l'estiu passat 
Doncs per sort ja el tens aquí, corre, vine a gaudir 
Si vols saber què farem, escolta'm atentament: 

Durant el Casal, farem activitats 
Jocs, gimcanes i tallers, i algun coti ben salsero 
I tampoc poden faltar les sortides setmanals 
I moltes més sorpreses que no es poden revelar 

 Vine al Paaatuuufeeet 
Segur que t'ho passarà molt bé 
Viurem moments inoblidables 
Jo ja no puc esperar més 

 Ahir em vaig trobar l'Aleix i em va dir que tenia cotis 
Tot i que hi ha noves que em venen també amb ganes 
Mireu atentament perquè seran els vostres monis 
El Casal està esperant, no hi pots faltar 

Tots plegats, ho passarem bé 
No t'ho pots perdre, és molt divertit 
I és que penso en l'estona del Casal 
I et dic que no que no ... 

 Que no pots evitar, ja no saps com fer-ho 
Vols venir al Casal i viure un estiu salsero 
Doncs per sort ja el tens aquí, corre, vine a gaudir 
Si no vols quedar-te fora, apunta't ràpidament 

 Vine al Paaatuuufeeet (Patu x Patu, Pati x Patu) 
Segur que t'ho passarà molt bé (Patu x Patu, Pati x Patu) 
Viurem moments inoblidables (Patu x Patu, Pati x Patu) 
Ja no puc esperar més 

 Visca Nou Paaatuuufeeeet 
El millor de la Vila de Gràcia 
Vivim moments inoblidables 
Sempre junts ens divertirem.